من بدترین و بهترین روزای عمرم با تو بود....













゚*✿عاشقانه هایی برای تو✿*゚

حســـ بودنتـــ قشنگـــ ترینـــ حســ دنیاستـــ عشقـــ منـــ

نه قحطی گل که نبود از تو چرا خوشم اومد

قشنگ تر از تو بود دلم قید تمومشونو زد

انگار چشام کور شده بود، هیچ کسو غیر تو ندید

تو اومدی تو زندگیم، شدی یه مشکل جدید

من بدترین و بهترین روزای عمرم با تو بود

تصورم خوب بود ازت، اما چه سود، اما چه سود

یه اشتباه چی داشت واسم، خود خوری و هی سرزنش

از این به بعد من این دلو دست کسی نمیدمش

نه قحطی یه چیزی بود، فهمیدم اینو ایندفعه

که تو وجودت این روزا پیدا نمیشه عاطفه

قحطی چی بود واسه من، یه دل که زود دل نبره

این دل پر احساس من، بدرد تو نمیخوره

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت2:45---21 دی 1393



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:,سـاعت 21:8 نويسنده ゚*✿ فاطمه و مهدی✿*゚| |